pondělí 14. března 2011

T-shirt

Jestli mě něco baví, tak je to utváření, dotváření si vlastních kreací.. ať už je to třeba jenom pouhý nápis na tričku :) Tak když už mám ty prázdniny, pustila jsem se (kromě vypracovávání maturitních otázek) do "ničení" mých dvou triček. Tohle je zatím jedno z nich. Co na to říkáte? :)
A vy nebuďte líní a do toho!! Stačí barva na textil a nějaké to tričko co už nenosíte a jen vám polehává ve skříni. Odměnou je dobrý pocit. A že za to stojí.

15 komentářů:

  1. Mi se takové DIY trička moc líbí:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Vítej na blogspotu. :) A to tričko je zajímavé.

    OdpovědětVymazat
  3. Ehm, hele, snad ti to nevadí, ale trošku jsi mě okouzlila tak tě mám na blogu O:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Máš to krásný :) Já bych do toho i šla,akorát se bojím,že bych ty písmena neměla tak rovná,nebe že by to vypadalo divně zkrátka :D ale časem to hodlám zkusit,uvidím jak to dopadne :) :D

    OdpovědětVymazat
  5. ženo, máš to skvělé!=)

    littleroadstar.com

    OdpovědětVymazat
  6. zajímavý nápad, škoda, že jsem na tohle antitalent :D ;)
    Sandie

    OdpovědětVymazat
  7. batmansky skvělé ! taky zkusim :))

    OdpovědětVymazat
  8. Děkuju za milé komentáře a nebojte se a zkuste to, nic to není.. aspoň se vyřádíte :D

    OdpovědětVymazat
  9. Taky tvoření na trika miluju! A tohle vypadá fakt skvěle:)

    www.luczynky-world.blog.cz

    OdpovědětVymazat