čtvrtek 25. srpna 2011

From Vienna with love

Zdravím vás všechny. Právě se nacházím ve Vídni, kde vládne příjemné počasí. Jsem zde  poprvé a jsem naprosto okouzlena. Navíc se tady opravdu skvěle nakupuje (jedna z mnoha věcí je můj super foťák Diana, další do sbírky) a přejídání v cukrárnách je na denním pořádku! :D A zde už je  pár fotek z krásně Vídně.

14 komentářů:

  1. já tam byla a zrovna pršelo :D ale krásné město to je

    OdpovědětVymazat
  2. :) hned bych si daa dortík! :D

    OdpovědětVymazat
  3. Vídeň je úžasná, včera jsem se z ní vrátila. Moc hezké fotky a líbí se mi tvoje bf šortky!:)

    OdpovědětVymazat
  4. Ve Vídni sjme nedávno byla, je tam fakt hezky.

    OdpovědětVymazat
  5. jsi kočka, hlavně víc postuj a o čtenáře máš postaráno. Vídeň je magická.:)

    OdpovědětVymazat