pátek 25. listopadu 2011

Find yourself in black & grey

Mám pro vás outfit post, tak snad se vám bude líbit. V  rychlosti  jsem nafotila outfit, za kvalitu se vám omlouvám použila jsem nějaký old effected filtr. Miluju kožené věci, černé věci a šedivé věci a především taky svoje šílené brýle z Cropp.

P.s. už mám všechny věci na giveaway, kterou pojmu asi jako Vánoční, tak určitě sleduje, během pár dní jí přidám. A taky bude report z přehlídky, jen čekám až se naskupí všechny fotky ať to nepřidávám po kouskách. Přehlídka byla skvělá jentak mimochodem.




Kalhoty: Bershka / Triko: Asos / Kabelka: Marc / Boty: All / Šála: H&M / Brýle: Cropp / Bunda: TopShop

16 komentářů:

  1. tá prvá fotka je suprová :)

    GIVEAWAY on my blog
    karissaworld.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkný outfit, sekne ti to! :) A zajimavé fotky.

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuju :) Scary but beautiful, to jsi vystihla :D Náhodou ten efekt na fotkách je parádní a dělej outfit posty častěji, jsi krásná!

    OdpovědětVymazat
  4. Děkuji za komentář.:) Ten outfit se mi moc líbí, hlavně ten svetr! Sluší ti to.:)

    OdpovědětVymazat
  5. pekný outfit a tie topánky sú super :)

    www.energiq.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  6. Kvalita nekvalita, k třetí fotce se to hodí! :) Co se týče kurzů kápla si mě pěkně do noty, grafickej je můj obor :) Kámoška shání nějaký dobrý kosmetický a manikérský a já do toho ještě něco s organizací, hledala jsem někde, ale nemám s tím vůbec zkušenosti nevím jak hledat a jak se dozvědět jestli ten kurz stojí fakt za to :)

    OdpovědětVymazat
  7. Děkuji moc :-) Tvůj blog je ale super, byla by škoda, kdyby jsi skončila.. Ikdyž - sama moc dobře chápu, když nad tím také přemýšlím :-D Držím ti palce, ať si vybereš jakkoliv! :-)

    OdpovědětVymazat
  8. co by sa nelubilo, velmi ti to pristane :)

    giveaway na mojom blogu :) :

    http://mischeldoublew.blogspot.com/2011/12/join-my-international-giveaway-win.html

    OdpovědětVymazat
  9. Krásné boty, jinak ty jsi celá úžasná! :)

    OdpovědětVymazat
  10. skvělý outfit:) ty boty jsou úžasné;)

    OdpovědětVymazat
  11. ahoj,zůčastni se mé první giveaway! http://dreamworld-e.blogspot.com/ :))

    OdpovědětVymazat