pondělí 13. února 2012

Those days

Lidi taky se vám stává, že vůbec nestíháte? Já teda poslední dobou vůbec. Nějak už nemám na tenhle můj blogový život tolik času jako bych chtěla.  A omlouvám se, že ani tenhle příspěvek nebude nijak plodný. Jedna z poslednějších událostí byl ples milého, který jsem navštívila (viz. foto) a jelikož je zítra Valentýn, tak jsem pro svého milého upekla sladké překvapení. Sice Valentýn nijak neuznávám, ale co už. A co vy a Valentýn? :)















































































17 komentářů:

  1. Beautiful pictures! You look amazing in this dress!

    kisses
    Fashionobsession-mieni.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Moc vám to sluší, Valentýna bych slavila, ale nemám s kým.).

    OdpovědětVymazat
  3. Moc vám to sluší :) A taky jsem chtěla něco upéct, ale dnes nejsme spolu, tak snad o víkendu :)

    OdpovědětVymazat
  4. Já jsem slavila, ale nemít milého, tak na to kašlu. Přece jen 1.máj je 1.máj. :)

    OdpovědětVymazat
  5. krásné fotky z plesu !:) sluší vám to !:))

    OdpovědětVymazat
  6. Pro mě je valentýn prokletej svátek, už 3. rok po sobě vždycky těsně před ním dostanu kopačky takže je z toho pomalu už taková tradice :D Proto valentýn nesnášim :D

    http://missnothingfashion.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  7. Jsi krásná..:)

    Následuji tvůj blo,budu ráda, když ty budeš ten můj..:)

    OdpovědětVymazat
  8. Obdivuji,žes v těch botkách utančila :))

    OdpovědětVymazat
  9. ahoj jsme tvé nové fanynky pridej se k nám taky na : http://handbagforladies.blogspot.com/ budeme moc a moc rády

    OdpovědětVymazat
  10. moc ti to sluší, máš skvělý střih šatů! :)

    OdpovědětVymazat
  11. Prodej originálních šperků za levné ceny jewellerytobuy.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  12. ty lodičky, aaach... :)

    itsjustaboutfeelings-lalique.blogspot.com

    OdpovědětVymazat